Re: velký disk

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Září 17 07:57:12 CEST 2007

> Zdravím,
>   toto je jedna z věcí, kvůli kterým bych si NIKDY OS z Redmondu nepořídil.
>   Tím neříkám, že není užitečný třeba pro sekretářku, která by stejně nevěděla,
> co s tím; já však ocením hlášku typu:
>
> /dev/hda1: Unexpected inconsistency: run fsck manually
> #

Wokna ten scandisk nespouštěj úplně automaticky - uživatel to může
zrušit, ale musí něco zmáčknout (any key), pokud to nezmáčkne asi do
půl minuty, začne kontrola, jinak Wokna normálně naběhnou.

Na obhajobu MS produktů přidám ještě nedávnou zkušenost, v pracovním
PC s W2k se něco podělalo na disku a Wokna přestaly nabíhat (a myslim
že se pokoušely nějakým scandiskem to opravit, ale marně). Tak jsem si
vzal harddisk domů do svýho kompu s WXP, abych si přetáh data, no a
jako vedlejší efekt se ten harddisk opravil, takže ty dvoulitry už
zase choděj.

P.K.