velký disk

Pavel Krejci krepa76@gmail.com
Pondělí Září 17 07:35:11 CEST 2007

Presne s touto deskou jsem pouzival disk seagate 250G a bez problemu,
nemyslim ze by byl problem v desce.

Co se tyce FAT32 tak zalezi na co chcete disk pouzivat. Jestli tu a tam
stahnete image nejakeho DVD tak se vam tam nevejde. (Max velikost
souboru 2GB)

Podle me se porouchala "FATka" ... S NTFS nemam zkusenosti do detailu.
Zkusil bych nejaky nastroj ktery si s tim umi poradit (na FAT kdysi
byval disk doktor, ale uz jsem podobne nastroje dloooouho nepotreboval)

P.K.