eagle hromadná zmìna referencí a hodnot

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Neděle Září 16 00:49:44 CEST 2007

Dne Saturday 15 September 2007 21:52:59 Petr Tomasek napsal(a):

> Dalsi ukazka toho, proc je lepsi opensource :-D

Presne tak, ale ukazte mi tak pouzitelny opensource schematic/layout editor
jakym je eagle?
gschem/pcb?
kicad?
Dekuji zkousel jsem to a masochista nejsem, a jsem uprimne rad ze mam pod
linuxem aspon toho eagla ikdyz je to zavrena binarka.

Ale kdyby se vysrali aspon na tu svou licencni/ochranou politiku a presli na
textovej soubor a program ochranili napr hw klicem ....

Nastesti to aspon funguje, ted mimochodem taky resim problem, ze mi opet po
nejakem upgradu systemu, prestal fungovat ten sprasenej (binarne
distribuovanej) WebPACK od Xilinxu, protoze je slinkovanej s nejakyma
prehistorickyma verzema knihoven.

Jakub Ladman