OT: Firefox - odkaz na lokalni soubor

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Září 15 22:22:01 CEST 2007

V zoufalstvi nad neskutecnym bordelem v soucastkach a z toho vyplyvajici
zmatky, ze dojde neco vetsinou uprostred prace jsem si zacal psat dneska
odpoledne malej sklad soucastek bezici na webu. Uz to celkem i nejak
slape, ale vymyslel jsem si ze budu mit v DB ulozenej URL na DS - bud na
netu nebo na filesystemu. Bohuzel nejak nemuzu prijit na to jak donutit
browser na kliknuti otevrit lokalni soubor na disku.

snazim se tam cpat neco takoveho:

file:///X:/Dokumenty/Elektronika/Soucastky/Tranzistory/MOSFET/BUZ/buz11.pdf

ale to nedela nic. Na tohle jsem prisel tak ze jsem vzal nejakej textak
a "upustil" ho do browseru.

Vite nekdo jak na to?

--
Radek Vicek