Keeloq oslabeny

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Sobota Září 15 18:57:58 CEST 2007

Coz ovsem neni duvod, abych jej nepouzil ja ;). Drahe ? Tak proc se tady
bavime o bezpecnosti ? Bud mi nizsi bezpecnost nevadi a nebo si
priplatim. A opatreni s tim souvisejici ? No jiste, hlidat vezeni je
take narocnejsi, nez hlidat v noci zamcenou budovu s kancelaremi ;).

Chci rici to, ze kdyz chci lepsi bezpecnost, bude to take vice stat a
vyzadovat vice ruznych opatreni. Kdyz chci vice pristupu, a prilis
nesnizit bezpecnost, bude to zase vyzadovat neco navic. Protoze ale
vyplyvajicich opatreni nebude vetsina schopna a ani ochotna, budou se
muset smirit s tim, ze dosahnou jen urcite urovne zabezpeceni, ke
kteremu jim casto nikdo nezaruci, ze v nem nejsou matematicka zadni
vratka nebo nejaka bota ;).

--
Jiri Bezstarosti