Keeloq oslabeny

JD jirkonf@seznam.cz
Sobota Září 15 16:34:31 CEST 2007

... to sem najek nepochopil proc resite. To je dnes takovy problem (a
tak drahe) uskladnit v dome (nebo aute, podle toho co otevirate) 8GB
dat, zvlaste kdyz pametove medium muze byt pomale a tyto data se budou
vicemene jen cist (mimo uceni ktere probehne treba 1x za 3 roky)?

Jak sparovat prijmac a vysilac aneb jak prenest 1GB dat - na to preci
staci mit na klicence konektor a propojit ji kabelem s prijmacem,
zaroven muze byt i po tuto dobu z prijmace napajena a data nemohou byt
nikym odposlechnuta. Kdyz se prenos stihne za 1-2h tak myslim neni co
resit (okopirovani klasickeho klice vyde zhruba casove na stejno, pokud
mate jeste nekam kde toto delaji dojit, ...)

Pokud jednu klicenku ztratim tak by mi prijmac snad mohl umoznit smazat
jen tu jednu a nahrat misto ni jinou. Nebo vy snad pouzivate treba PC
takovy zpusobem, ze kdyz chcete smazat 1 soubor tak rovnou formatujete disk?

Jiri Drozd