Keeloq oslabeny

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Září 14 22:11:37 CEST 2007

Nakonec nejlepsi ochrana je ta, ke ktere vubec nikdo nevi, jak je
udelana a nebo nemuze nikdy tusit ani vypocitat, jak to dale pokracuje
;). Nejhorsi k prorazeni cehokoli je stav, kdy ma clovek treba nejaky
kus proudu dat, ale ma velice malo informaci o tom, o co ze to vlastne
jde a jak to cele funguje.

Dle meho nazoru, pokud bych delal zabezpeceni ciste pro sebe,
nerespektoval bych vubec nic, udelal bych si to naprosto po svem.

Rekneme, ze budu mit na obou stranach 1GB dat (dneska to zvladne flash
za par kacek) a budu se posouvat pouze vpred, protoze za cely zivot tim
vice nez ten 1GB neprotlacim, muze mi byt jakakoli vypocetni sila nebo
metoda zcela ukradena, protoze nikdo nemuze ani tusit, jak ta data budou
pokracovat ;). Pokud zvolim spravne velke okno, o kolik se muze vpred
posouvat, mam celkem slusnou jistotu, ze vzdycky odemknu a ze neodemkne
nikdo jiny.

Mozna by se ta myslenka dala rozvest jeste dale, ale je patek vecer a ja
stale jeste dopiplavam zakazku na zitrek - jo to jsme my, my hnusni
kapitalisticti darmozrouti ;))).

--
Jiri Bezstarosti