Re: Dva "silnoproudé" dotazy

Tony Malecký tony@malecky.cz
Pátek Září 14 20:08:35 CEST 2007

V diesel-elektrickych lokomotivach je skrin plna jisticu ktere vypadaji
stejne jako ty doma v rozvadeci, ale jsou na stejnosmerny proud. Hodnoty
1-30A takze v rozsahu ktery se hodi. Jisti se tim pomocne pohony a
spotrebice napajene z aku 120V.
Odkoukano v usteckem depu.....

Tony OK1HMA

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 14, 2007 7:01 PM
Subject: Re: Dva "silnoproudé" dotazy

Hezký večer,

    já chci ten jistič použít v jednom divokém přístroji (simulátor
kmitavých sběrnic) a tam je střídavé napětí 230 nebo 24V podle toho jak
si jej přepnu.

    Ten stejnosměrný proud byla jen otázka tak trošku pro budoucnost,
ale vím, že se dají koupit (či spíše že se vyrábějí) jističe pro
stejnosměrný proud. Máme je i v zařízení, ale jsou poněkud
"těžkotonážní" takže pro mně nepoužitelné. Já se pohybuji v řádu
maximálně ampér a ty naše v zařízení jsou na několik desítek až stovek
ampér :-)

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186