Re: Dva "silnoproudé" dotazy

Petr Stehlik spetrs@gmail.com
Pátek Září 14 20:04:14 CEST 2007

pokud tech ss amper bude vice tak se muze v klasickem jistici vytvorit
oblouk a opalit, opalovat, upalit kontakty. Je lepsi puzit jistice pro ss,
ale nejlepsi jsou pro velke proudy pojistky s piskem
Petr

----- Original Message -----
From: "Saša Svobodová" <sasa.svobodova@centrum.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 14, 2007 4:53 PM
Subject: Dva "silnoproudé" dotazy

Hezké odpoledne,

    když mám jednofázový jistič určený pro 230/400V střídavý, brání mi
něco jej použít na napětí 24V střídavých? Můj předpoklad je že nikoli,
že pokud dojde k překročení proudu, tak jistič vypne, ať je napětí
jakékoli do maximálního dovoleného.

    Mimochodem, když jej použiji v obvodu stejnosměrného proudu, bude
fungovat také? Tedy když nebudu uvažovat rychlé ničení kontaktů z důvodu
opalování stejnosměrným proudem na který nejsou stavěné.

    Díky moc.

Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186