Dva "silnoproudé" dotazy

Pátek Září 14 19:01:15 CEST 2007

Hezký večer,

    já chci ten jistič použít v jednom divokém přístroji (simulátor
kmitavých sběrnic) a tam je střídavé napětí 230 nebo 24V podle toho jak
si jej přepnu.

    Ten stejnosměrný proud byla jen otázka tak trošku pro budoucnost,
ale vím, že se dají koupit (či spíše že se vyrábějí) jističe pro
stejnosměrný proud. Máme je i v zařízení, ale jsou poněkud
"těžkotonážní" takže pro mně nepoužitelné. Já se pohybuji v řádu
maximálně ampér a ty naše v zařízení jsou na několik desítek až stovek
ampér :-)

					Saša K. Svobodová

          ICQ:  260 344 186