RE: eagle hromadná změna referencí a hodnot

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Září 14 18:33:29 CEST 2007

Dobrý den,

Nevím jak Eagle, ale většina CADů umí exportovat i importovat výkres v
nějakém textovém formátu. Kdysi jsem takto upravoval různé věci v
Ccadstaru: export do .txt - prográmek v Pascalu - import z .txt .
Program proto, že soubor v .txt bývá značně velký a nepřehledný, takže
běžné "najdi a nahraď" nestačí.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel