nahy mcu

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Září 14 12:38:38 CEST 2007

 14.9.2007, 12:31:40

Moc se v tom nevyznam, tak mozna placnu nejake nesmysly, ale IMHO
takove veci jako kompilator jsou prece dost hardwarove zavisle.
Takze pri te vasi koncepci, po te co pospajite dohromady nahe jadro a
10*573', by jste musel sednou ke komplu a podobne k nejakemu jadru
dolepit vlastni soft aby jste mel k dispozici pouzitelne vyvojove
nastroje.
Jako intelektualni cviceni jiste zajimave, ale prakticka pouzitelnost
asi dost bidna.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz