nahy mcu

Jiri Bezstarosti jiri@bezstarosti.cz
Pátek Září 14 12:16:58 CEST 2007

Jak jsem se vcera docetl, mame asi prebytek testosteronu, coz se pry
pozna tak, ze chlap s prebytkem testosteronu povazuje za bohatstvi
kilometry prectenych knih, myslenky, znalosti a dovednosti a chlap s
nedostatkem tohoto hormonu povazuje za bohatstvi jen penize a majetek ;).

Jano, jestli se chces necim takovym zabyvat, budes velmi bohatym
clovekem. Ale bohatstvi to bude nejspis zase jen v nasem pojeti ;))).

--
Jiri Bezstarosti