Jak to funguje?

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Září 14 00:06:49 CEST 2007

Dekuji vsem za osvetleni a osviceni. Me proste hlavne nenapadlo ze se
ten obvod BE uzavira pres ten druhy tranzistor a jeho BE prechod.

Ted jsem si tady spichnul jednoduche pocitadlo s MCU a displejem. Pres
optoclen jsem pripojil tenhle bazmek na vyvod externiho preruseni a tak
budu cihat. Nicmene chce to jak jsem zjistil i dobrou protivahu - zatim
jsem to cvaknul na "nulak" a staci ze jen priblizim ruku k usporce a
druhou k antene a uz to tam skace.

Dneska tu uz nechci harasit, ale mam do bytu zavedenou antenu na CBcko
(toho vetsiho bumeranga ktereho ted nepouzivam) tak to zkusim pripojit
na nej. Jen abych pak neprijimal i sousedovo svicky ve skodylaku. :-)

Kolik by mela byt zhruba ta indukcnost na vstupu - ted jsem tam jen tak
z legrace naletoval 100uH.

Radek Vicek