PCI RS232

Zdenek Aster zdenek.aster@seznam.cz
Čtvrtek Září 13 21:49:08 CEST 2007

NETMOS 9835 jsem mel a chodil, spis me zarazi,
ze tvrdite nikdi vice USB redukce, maji obcas nektere
molochy ale mel jsem redukci co bezela pul roku sem tam
sice vypnuti pocitace, ale nikdy to v komunikaci nevzdala.
Tezko rict taky zalezi na soft. Pravda s kartou PCI by nemel
byt skoro nejmensi problem.
Zdenek Aster

----- Original Message -----
From: "peter tesar" <peter.tesar@centrum.sk>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, September 13, 2007 9:26 PM
Subject: PCI RS232

Zdravim,
po roznych skor neuspesnych bojoch s USB redukciami na RS232 by som si
do svojho noveho pocitaca (na doske Intel D201GLY s jednym vlastnym
seriovym portom) rad osadil PCI kartu s aspon dalsimi dvoma RS232.
Vie niekto poradit, s cim ma vseobecne dobre skusenosti a comu sa radsej
hned na zaciatku vyhnut (napr. tu vidim kartu s Netmos 9835)?
Dakujem.
Peter Tesar.