Zvukova karta + midi

Snehulak snehulak@gmail.com
Čtvrtek Září 13 17:16:07 CEST 2007

Nene dneska uz se to spis resi SW s nejakyma bankama . Uz na pci
soundblasteru 128 slo zvolit podle kvality treba 8mb vzorky , 16-32 atd...

Jinak kdysi kdyz wavetable bylo drahe jako hrom existoval programek i s
driverem, ktery mel v sobe perfektne kvalitni zvukove vzorky a prehraval
midi z pameti . Uz si nepamatuju jak se to jmenovalo .

snehulak