Jak to funguje?

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Září 13 16:37:38 CEST 2007

 13.9.2007, 16:31:18

no funguje to jednoduse, proste to zesiluje vstupni signal, a to tak
ze hodne. Protoze ale B T1 nema zadne predpeti musi vst. signal
dosahnout prislusne prahove hodnaty (cca 0.5V).
Vstupni impedance je dana par. kombinaci R3 a parazitnich kapacit D1,
T1, LMP1 a spoju, odhadem desitky pF -> pro ss a nizke frekvence
(50Hz) je to tedy mnohem citlivejsi nez pro frekvence vyssi, treba to
jiskreni vrtackou.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz