instalace 2x VGA winXP

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Září 13 09:18:12 CEST 2007

Taky jsem to párkrát zkoušel ještě v době Win98 a zjistil jsem, že
některý karty neuměj bejt "sekundární", typicky starší PCI grafiky. S
AGP kartou nebyl problém. Takže jak už někdo napsal - v BIOSu se dá
vybrat, kterou grafiku to má hledat jako první, je tam na výběr AGP
nebo PCI slot, tak vybrat PCI. Nebo si muzíte sehnat nějakou novější
PCI grafiku (myslim, že s S3 virge už by to fungovalo).

A v tom vašem výčtu zkoušenejch grafik nepíšete vůbec typy, jen
značky. To je dost neúplná informace.

P.K.