LED na 220V

Stribrny, Vladimir Vladimir.Stribrny@fei.com
Čtvrtek Září 13 08:33:50 CEST 2007

Toto chovani kompaktnich zarivek take znam, ale v mem pripade je to zpusobeno orientacnimi kontrolkami (doutnavkami) ve vypinacich.

            S pozdravem

                   Vladimír Stříbrný
-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Martin Zaruba
Sent: Wednesday, September 12, 2007 11:58 PM
To: HW-news
Subject: Re: LED na 220V

Napada. Neco podobneho mi dela kompaktni zarivka. Tam je to jeste vylepsene
tim, ze jednou za cca 10 vterin blikne. Duvod je nasledujici (alespon u me):
Jedna se o zarivku na chodbe, ktera je ovladana schodistovymi vypinaci. Je
to klasicke zapojeni. No a ten kabel mezi vypinaci je cca 15 m dlouhy.
Kapacita mezi zilami staci na to, aby se nabil kondenzator v usmernovacim
mustku, pak se rozebehne menic a zarivka blikne. Kondenator se vybije a
vyboj zhasne.
U tech LEDek je to podobne. I pri velmi malem proudu ledka (sice slabe)
sviti.
Schvalne: pokud ji vyndate, co namerite ve vypnutem stavu na patici
digitalnim voltmetrem s velkym vstupnim odporem?

Martin Zaruba
.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list