Fwd:Nedoručitelná zpráva / Undelivered Mail Returned to Sender - aneb Jsou veci mezi Nebem a Zemi...

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Čtvrtek Září 13 06:19:05 CEST 2007

Vcera jsem se sem dvakrat pokusil poslat dotaz, ale nepovedlo se mi to.
Ted koukam, ze mi prosly chybove zpravy.
Ale mezitim i potom jsem se sem bez problemu dostal ze stejneho emajlu.
Tak nevim... asi zrovna foukal vitr spatnym smerem.