LED na 220V

Miroslav Sinko sinkomiro@rocketmail.com
Čtvrtek Září 13 00:36:43 CEST 2007

Presne rovnako sa spravala lacna predlzovacka s master/slave zasuvkami.
Rele, ktore vypinalo slave zasuvky, rozpajalo len 1 vodic. Monitoru
pripojenemu do vypnutej slave zasuvky raz za cca 20s blikla LED-ka. Pri
odpojenych spotrebicoch bolo v slave zasuvkach meratelnych striedavych
25-30V. Vymenil som rele za ine s 2 kontaktami, teraz rozopina oba
vodice a je po probleme.
Co mam starsiu a kvalitnejsiu podobnu predlzovacku, tam je 2-kontaktove
rele od vyroby.

No ale neviem ako podobnu upravu riesit v domovom elektrickom rozvode..

miro

Fussy? Opinionated? Impossible to please? Perfect.  Join Yahoo!'s user panel and lay it on us. http://surveylink.yahoo.com/gmrs/yahoo_panel_invite.asp?a=7