OT - mikroskop

Novotny Pavel novotny.pp@atlas.cz
Úterý Září 11 21:47:22 CEST 2007

Prijde na to jaka mame meritka, ona optika pokrocila nejen od dob Pastera, ale i od 60-70 let.
Nabidka na Aukru je  ukazkou toho jak obtizne sehnatelne a jak predrazena jsou mikroskopy v CR.
Jedine co bych nazval jako pouzitelny mikroskop (pro beznou praci)je snad jen ta Meopta za 4k Kc. Nicmene je to monokular a je tak z 60 let, dnes to jiz chce binokular nebo spise triokular.

Pro kluka na hrani by snad monokular stacil a asi by vystacil i s 400x, ty lze na Ebay sehnat kolem 50-60$,
http://cgi.ebay.com/40-400x-MONOCULAR-ELECTRIC-MICROSCOPE-45-DEG-EYETUBE_W0QQitemZ270162731474QQihZ017QQcategoryZ2568QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

za 1000x date ale vice
http://cgi.ebay.com/1000X-MONOCULAR-HIGH-POWER-MICROSCOPE-PREPARED-SLIDES_W0QQitemZ130150417766QQihZ003QQcategoryZ48741QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem