OT: Jak napsat znak ° pomoci GD knihovny v PHP

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Úterý Září 11 14:37:33 CEST 2007

On Tue, Sep 11, 2007 at 02:31:02PM +0200, CNCnet.info wrote:
> Aha to me vubec nenapadlo ze by to nemelo umet unicode. Pleskat tam
> bitmapu take nejde protoze je pak problem se trefovat na vysku s dalsim
> textem. Ale vzhledem k tomu ze skript neobsahuje zadny zobrazovany text
> tak jsem to prekodoval na ISO a uz to jede:
>
> http://www.jakjevenku.info/graf/graf_hodina_zaloha.php?hodin=3&typ=tep&stanice=cb
>
> Takze dik za navedeni.
>
> Radek Vicek

No, ono holt jednak gd je "starecek" a druhak korektne podporovat unicode
je kapanek slozitejsi (vezmete napr. reci jako je arabstina, nebo hebrejstina,
kde nejenze se texty museji "obracet" - a algoritmus je netrivialni, ale
casto treba pismena vypadaji jinak na zacatku, uprostred, ci na konci slova,
nebo maji "divokou" diakritiku - jako v pripade biblicke hebrejstiny).

P.

Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP:    butrus@ekiga.net (725514@ekiga.net)