OT - mikroskop

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Úterý Září 11 12:17:01 CEST 2007

Neni problem zajit do optickych bazaru (treba Pazdera ve Vodickove ulici v
Praze, ale mozna budou existovat i specializovanejsi "mikroskopicke bazary"
protoze z ruznych laborek musi prece existovat stovky vyrazenych mikroskopu
ruzneho stari a ceny). Kdyz v takovem bazaru za par stokorun sezenete vhodny
mikroskopicky objektiv a okular, nemel by v tom pripade byt problem je dat do
osy do spravne vzdalenosti a mikroskop si tak "zbastlit" na koleni.

Jeho kvalita bude odpovidat kvalite pouzitych skel a presnosti mechnicke
konstrukce (kriticke asi bude presne vystredeni optiky, ale asi i to pujde s
pouzitim nejakych figlu s laserovymi ukazovatky atd. nejak resit). Blize
neporadim, ale treba pro me blizsi astronomicke dalekohledy lze takove step
by step postupy najit na netu.

Jakub Serych