OT - mikroskop

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Září 11 00:59:43 CEST 2007

Otazkou je zda se to vyplati, pokud chcete postavit monokular s kamerou na konci tak vam teoreticky staci koupit objektiv, okular a USB mikroskopovou kameru, pak vam staci jen kus 20mm trubky s zavitem na objektiv.
Nicmene pokud budete chtit menit rozliseni musite mit objektivu a okularu vice a najednou zjistite, ze tyto soucastny jsu ty nejdrazsi a ten stojan s napisem firmy je vice mene zadara, tedy pokud vyuzijete ebay.
Zatim jste neuvedl co tim hodlate pozorovat, pokud vystacite s "lekarskym" mikroskopem do 1600x tak ty ceny nejsou az tak drasticke. Vse vcetne cen soucastek a USB kamer najdete zde.

http://cgi.ebay.com/3MP-MD800-MICROSCOPE-DIGITAL-COLOR-CAMERA-USB-2-0_W0QQitemZ170146380902QQihZ007QQcategoryZ58192QQcmdZViewItem

Dík.

Tomu nákupu mikroskopu bych se právě rád vyhnul, protože tam si kupuju
i věci které nepotřebuju (a které asi tvoří značnou část ceny), jako
stojan se stolkem, všelijaké šrouby, osvětlení, clony, cedulku se
jménem renomované firmy a tak. Všechno to totiž už mám - stolek (s
mikrometrickým posunem), stojan (dvacet kilo poctivé litiny) atd :-)
Pro mně by bylo ideální, kdyby se dal koupit jen ten tubus s
objektivem a kamerou.

Aleš Procháska