RE: OT: problém s winXP a usb mass storage flash diskem

Šerých Jakub Serych@panska.cz
Pondělí Září 10 17:24:48 CEST 2007

Mam tutez zkusenost. V te souvislosti se chci zeptat, zda mate nekdo
vyzkouseny nejaky v metrazi dostupny kvalitni USB kabel pro tyhle ucely,
abych si s nim opravil zlobici PCcka ve svem okoli.

Jakub Serych