Jak odeslat SMS z pevne linky.

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Pondělí Září 10 16:38:51 CEST 2007

MT8840 od Mitelu by měl umět odvysílat tu modulaci.
Zabýval jsem se tím před lety, podrobnosti si už nepamatuji. Zhruba jde
Je to něco jako V.21 což by měl umět každý starý šuplíkový modem. Problém je ovšen v tom, že SMS centrum neodpovídá tónem (nosnou) určenou pro zpětný kanál, a běžný modem tedy zavěsí s no carier. Pokud dokážete nějakým tajným AT příkazem modem přesvědčit aby držel linku do ticha, a do ní cvrlikal můžete SMSky odesílat.
Lubor