Tester ATX zdroju

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pondělí Září 10 13:53:19 CEST 2007

Pokud zvazite, ze dnesni ATX zdroj dava +3.3V,+5V,+12V,+12V,-5V,-12V,+5V Stb
tak potrebujete 7, idealne regulovatelných zatezi. + 7 nejakych meraku
napeti.Sam jsem si pro tyto ucely pred casem ubastlil cosi rizene ADuC845 +
7x DAC, který ridi elektronicke zateze, napeti merim pomocí ADC ovladani z
PC pomoci nikdy nedodělaného sw.
Dokumentaci k tomu nemam, ale zateze jsou MOSFETy rizene pres OZ tim DAC.

 V praxy tu mame stare PC a zdroje testuji na tom

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Michal Brzek
Sent: Monday, September 10, 2007 1:26 PM
To: HW-news
Subject: Tester ATX zdroju

Ahoj,
chtel bych se zeptat jestli jste nekdo resil tento problem. Mam ve firme
velke mnozstvi ATX zdroju, ktere nevim v jakem jsou stavu. Chtel jsem se
zeptat jestli to nekdo nema nejak hotove: Zatizeni zdroju + jednoducha
LED indikace - v norme + (napeti), pripadne indikace nezadoucich spicek.
Nebo jestli to mam z komparatoru a bistabilniho klopneho obvodu (na
indikaci spicek) nejak ubastlit...

Diky, ahoj
Michal