Formica x Eagle

Pavel_t pavel_t@centrum.cz
Sobota Září 8 12:08:09 CEST 2007

Jeste se kratce vratim k tematu...

> Knihovny - když se vyskytne nová součástka, není problém si jí tam dodělat.
> Nedokážu si představit že by autor programu do knihoven nacpal všechno a že
> bych se vyznal v tom, co mám kde hledat.

Aby nedoslo ke nepochopeni upresnuji ze nemam na mysli to kolika
soucastkama vybavi knihovny autori ale to jak je udelany system
knihoven. Ten u Formiky jsem moc nepochopil a uz nam pri nepozornosti
prinesl nekolik chyb (samozrejme pricinou bylo hlavne selhani navrharu a
kontroly ale pokud si dobre pamatuji nektere z chyb by mi u Eagle nevznikly)

Pavel