PICC18-PRO

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Sobota Září 8 11:22:05 CEST 2007

> Ja bych prave nerad koupil STD a za rok PRO,

No ja mam prave PICC-18 STD koupeny uz nekolik let, PRO ted meli v akci
za tusim $200 vcetne rocniho supportu, takze jsem neodolal - verim ze z
toho bude casem dobry kompilator.

> Verze STD trochu zapasi s externi pameti - structury, presun dat
> vnitrni/externi. Hodne veci jsem musel optimalizovat a psat v asembleru.
> (80mS -> 2mS).

Externi pamet nepouzivam, takze jsem s tim ani nemel problemy. Obecne
nektery kod nezoptimalizuje uplne idelane, ale vetsinou to nemusim nejak
resit nebo staci jen drobne zmenit zpusob zapisu.

> Zatim si ale prinosem C pro moji praci nejsem jist.

Tak to ja si zase nedovedu predstavit, ze bych C nepouzival (psal v
asm). Ale samozrejme jak je komu libo.

Lukas Grepl