display s HD44780

jan.kuba jan.kuba@seznam.cz
Pátek Září 7 18:36:10 CEST 2007

Tusim, ze je nejaky problem v e formatu dat. Delal jsem jednou neco s
displejem 1x16 znaku a kdyz jsem misto jej pripojil 2x16 tak se to
zobrazovalo od zacatku obou radku. Jiny dvouradek se choval ale jinak  -
zobrazil jen polovinu udaju. No proste brajgl.
Ve vlastnim programu slo nekde upravit format pro display 1x16 a 2x16
znaku..
Jelikoz asi tezko zasahnete do programu, budete muset vyzkouset  vic
displeju, asi jedine reseni pokud nechcete do datovych dratu k displeji
bastlit a programovat "picneboatmelmeziksicht"