PICC18-PRO

n11444@seznam.cz n11444@seznam.cz
Pátek Září 7 18:00:05 CEST 2007

Jezisi, jen ne PICC.
Vzdyt to nefunguje vubec a nikdy :-)
Dva priklady za vsechny:

while (1) {
   if (GPIO & 0x4) {
      GPIO = 0;
   } else {
      GPIO = 0x4;
   }
.... da pin do 1 a nic vi

neco = moje << 1;
.... obcas rotace funguji a obcas nefunguji treba v cele funkci (hold tam
hosi zapomeli inicializovat nejakou promennou)

Ale jen tak dal, tohle je budoucnost vyvoje elektorniky :-D

ZN

----- Original Message -----
From: "Michal HW" <michalgregor@centrum.cz>
To: "HW-News" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, September 07, 2007 5:51 PM
Subject: PICC18-PRO

Ahoj,
uz jste nekdo poradne vyskouseli PICC18-PRO? Po prazdninach se ho opet
pokousim rozjet. Udelali mensi upgrade. Verzi 9.60, nahradila nova verze
9.61. Pred 2 mesici jsem se zasekal na instalaci, proste to nechtelo
fungovat na zadnem pocitaci.
    Fajn mam to nainstalovane a dokonce to kompiluje. Ale dela to silene
veci. Zkusim v tom neco nepsat, ale je to o nicem, Chvili to funguje a
chvili ne, proste to napise "build failed" bez udani chyby. Nastesti mam
BCPP a v nem se chyby objevi, ale vetsinou stejny program se prelozi bez
chyby a funguje jak ma.
Tak se mi zda ze nas chlapci u HiTechu tahaji za nos. Napriklad u verze
PICC18 standart pisou "full ANSI C compilator", ale kdyz skusite bitove
promenne ve structure v externi pameti zjistite ze to neni implementovane.

Michal