PICC18-PRO

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Pátek Září 7 17:51:02 CEST 2007

Ahoj,
uz jste nekdo poradne vyskouseli PICC18-PRO? Po prazdninach se ho opet
pokousim rozjet. Udelali mensi upgrade. Verzi 9.60, nahradila nova verze
9.61. Pred 2 mesici jsem se zasekal na instalaci, proste to nechtelo
fungovat na zadnem pocitaci.
    Fajn mam to nainstalovane a dokonce to kompiluje. Ale dela to silene
veci. Zkusim v tom neco nepsat, ale je to o nicem, Chvili to funguje a
chvili ne, proste to napise "build failed" bez udani chyby. Nastesti mam
BCPP a v nem se chyby objevi, ale vetsinou stejny program se prelozi bez
chyby a funguje jak ma.
Tak se mi zda ze nas chlapci u HiTechu tahaji za nos. Napriklad u verze
PICC18 standart pisou "full ANSI C compilator", ale kdyz skusite bitove
promenne ve structure v externi pameti zjistite ze to neni implementovane.

Michal