Jaky programator - primarne pro PIC

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 7 12:09:02 CEST 2007

Hej to tlacitko si tu uz viaceri pochvalovali; ja ho poznam z
elnekackeho programatora a je to fajn aj pri programovani vacsich davok
(a vtedy clovek oceni aj tie tri ledky na tele programatora).

Ja sa pytam najma preto, lebo v tej svatej vojne proti bazmegom
potrebujem argumenty - navyse ti co robia tie samodomo ale o nieco
serioznejsie programatory (je ich tu zopar) sa verim tomu radi nechaju
inspirovat...

wek