Jaky programator - primarne pro PIC

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Září 7 11:58:26 CEST 2007

Jo a moc sikovne je i to programovaci tlacitko na tele progrmatoru. Po
jeho stisknuti si SW overi aktualnost HEX pripadne si jej zaktualizuje a
samo se vse preprogramuje. Tzn. muzu mit SW od progrmatoru nekde na
liste a k lastni praci jej vubec nemusim otvirat.

CO se tyka rychlosti tak zatim zadne rekordy se nedejou - nevim jak u
velkych programu radu desitek kB, ale ty male do 4kB jsou tam stejne
rychle jako z toho WinPIC800.

P.S. Omluvte mne ze pisu jak dyslektik, ale presel jsem na NB s tim, ze
se naucim psat na jeho klavesnici a zatim tedy nic moc. :-(

Radek Vicek