Re: Mereni vysky hladiny v nadrzi?

zoodiskus@vol.cz zoodiskus@vol.cz
Pátek Září 7 11:51:46 CEST 2007

Otazkou je zda to jiz pak neni ponekud slozite reseni a neni lepsi sahnout
po tom co jsme puvodne nechtel a to kapacitnim mereni.

Pokud bych pouzil kapacitni mereni tak ma predstava je, ze na izolovanou
elektrodu je nejlepsi pouzit Cu drat s silikonovou izolaci (pripada
mi ve vode odolnejsi nez PVC izolace), na zemnici drat se mi jako nejvhodnejsi
jevi 0,7mm nerez ocelovy drat. Merici elektorda dole zalita epoxidem
a oboji nasledne spojene s nejakym zavazim.
Vdalenost mezi zemnici a izolovanou elektrodou by nemela byt kryticka,
z mechanickych duvodu bych volik cca 5cm.
Otázkou je zda na cenu resit zmenu relativni permitivity vody v zavislosti
na teplote, jsem si skoro jisty, ze nema, ale i tak. Jaka je zavislost
relativni permitivity vody na jeji teplote, nemohu to na internetu nikde
najit.
Na zaver jeste jedna mechanicka. Do nadrze bude svedana destova voda
a vzhledem k svinstvu, ktere u nas prsi zvazuji nejaky predfiltr, aby
se  nadrz nezanasela bordelem, myslite, ze bude stacit mensi piskovy
filtr nebo se pouziva neco jineho?

Dekuji
W.S.

Ono se to taky nekdy resi tak ze u cidla nahore je kompresorek s ventilkem
a ten tu hadicku pred merenim dotlakuje . Pry je to i vcelku spolehlive.