Jaky programator - primarne pro PIC

Dusan Dolezal duffa@inmail.cz
Pátek Září 7 10:55:44 CEST 2007

Aniz bych nejak chtel pomlouvat Presto (zatim jsem na nej slysel jenom
chvalu tak k tomu urcite nemam duvud) tak si troufam rict ze tohle vsechno
co popisujete nejsou obecne problemy ktere maji vsichni, ale prave naopak
spise jenom konkretne vy, holt jste pro TAIT uz nemel podminky a musel jste
to resit tak trochu drbanim se pravou rukou za levym uchem. Ja treba mam LPT
volny, mam na nej pichnuty bastl programator, az na jednu cestnou vyjimku
(kterou jsem docasne vyresil jinym softem) jsem zatim nikdy nemel problem s
ICProgem, programuju jenom PICy a vsechno mi funguje k plne spokojenosti,
takze si troufam tvrdit ze by mi lepsi programator zase az tak moc
neprinesl. Udelal jsem si do programatoru i napajeni zarizeni, takze prepnu
prepinac, naleju do PICu soft, prepnu prepinac do polohu RUN a uz to beha
(nebo taky nebeha... :-).

Takze oproti TAITu bych pripadne vyhody videl nekde uplne jinde:

1) moznost programovat vice druhu MCU
2) zrejme vetsi rychlost programovani

Mel bych jeden dotaz, jak je to s tim ovladanim napajeni? Chapu to spravne
ze to nejak resi i napajeni aplikace? Predstavoval bych si to nejak tak ze
mam napajene zarizeni, pokud zacnu programovat tak se automaticky vypne a po
naliti programu se zase zapne. Toto by se mi libilo a nejak tak jsem to
chtel delat i u toho bastlu, ale tam to vicemene neslo.

Dusan Dolezal