ADMIN: STOP Re: Jaky terminal pro binarni cisla ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Pátek Září 7 10:42:25 CEST 2007

Pavel Troller wrote:

> Sorry, odeslal jsem ještě jeden příspěvek, ale konstruktivní a myslím zajímavý,
> dříve než jsem si stačil přečíst tento STOPPER. Již mlčím.

Myslite ten v subthreade "OT: Open source?"
Admin: Vztahuje sa ten stop aj na ten subthread? Tiez si myslim ze je
konstruktivny a zaujimavy a rad by som v nom pokracoval, prip. aj
premenoval ci zalozil novy thread, podla potreby.

Inak samozrejme tu moju odpoved som poslal pred tym ako som precital
STOP; ospravedlnujem sa.

wek