Jaky terminal pro binarni cisla ?

Jakub Ladman ladmanj@volny.cz
Pátek Září 7 01:22:20 CEST 2007

Dne Thursday 06 September 2007 12:53:37 Jan Waclawek napsal(a):
> Mnojo. Nevyzera to teda nic moc.
>
> Pre toto nemam rad ani tie linuxoidne oknoidne klikoidne prostredia  a
> programy: oni 1:1 prevzali to najhorsie - tu bezduchost - z windouzov
> (ako aj princip "viem lepsie co chces, urobim to za teba" a aj princip
> "hadam len nie si luzer co nema rychlu siet").
>
> Pozrite si ten Terminal od Braya, tam je to vsetko pekne pohromade,
> netreba zbytocne otvarat dalsie okna (az na tie makra - a este aj tie
> boli v starsich verziach v tom jednom okne, ale boli len 3 a nemali
> autorepeat).

Terminal pana Braya je zase podle me zkusenosti schopny kousnout cela wokna.

.... a na Wekovo kazdodenni bezduche kritizovani cehokoliv co se byt jen
okrajove tyka linuxu zacinam byt alergicky.

Cekam nazpet argument, ze linuxaci taky sijou do woken kudy chodi a na to muzu
na svou obhajobu napsat, a) ze ja osobne si to (jiz delsi dobu) nechavam pro
sebe, b) wokna ma i nejvetsi z linuxaru prozkoumana tak jak windowsak ma
linux naprosto vyjimecne, protoze proste musi, protoze v tomhle zvracenem
svete nema stoprocentni svobodu volby OS a jineho softwaru, protoze jeho
okoli pouziva nenormalizovane proprietarni formaty.

Mimochodem dekuji za tipy na moni220 a gtkterm, neznal jsem je a budou se mi
hodit.

Jakub Ladman