serial to paralel

Petr Tomasek tomasek@etf.cuni.cz
Pátek Září 7 00:08:44 CEST 2007

On Thu, Sep 06, 2007 at 11:53:04PM +0200, danhard@volny.cz wrote:
> A jakej rozdil by byl proti te HC4094 ??

Zadnej :)

Videl jsem 4094, v duchu jsem si rekl "posuvny registr" a napsal
74HC595 (nj, vecer :-o).

> Tady je tezko radit, kdyz je jeden natvrdlej.

Taky si myslim, ze preruseni posuvnymu registru nijak neuskodej,
ale pokud tam uz ma v procesoru hardwarove SPI, tak je prinejmensim
pohodlnejsi napsat program s hw podorou SPI, nez ovladat linky
"rucne". (Krom toho, ze je to rychlejsi...)

Jabber: butrus@jabbim.cz