OT: Proč OpenSource

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 6 16:54:19 CEST 2007

Jindrich Kubec wrote:
> Svoboda, pane. Zadna bondage a discipline, zadny jedno misto, ktery kdyz
> selze, tak mate vsechno fprdeli a kam si kazdej pise co chce a kam etc.

Mno to samozrejme nesmie zlyhat, to musi byt nepriestrelne - a to nie
technicky, tak priestrelne vsetko je; ale organizacne. Ak sa o software
XXX rozchyri ze je bordelarsky, hanba a nasledny verejny pranier musi
vyhnat jeho tvorcu na ulicu.

Existuju (ci mozno skor existovali) aj operacne systemy kde poriadok
bol. Tvorili ich profesionali ktori chapali hodnotu pojmu poriadok.

Uznavam, ze uzivatelska zakladna takychto typicky nezahrnovala hovada.

> A to na windows neco takovyho existuje? O windows installeru mi nemluvte,
> ten nefunkcni moloch je za trest (installery uz nepisu, ale psal jsem jich
> nekolik pro ruzne windows).

Prestante prosim Vas argumentovat "a Windows". Len sa opakujem, ze tam
to nie je o nic lepsie.

Napokon, vacsina win bola tiez napisana v C a jazykoch podobneho
zmyslania...

> K pripominkam k DLL v jinym prispevku:
> http://msdn2.microsoft.com/en-us/library/ms811694.aspx
> Nemuzu najit primo ten prispevek od Microsoftu, kde nabadaji, aby DLL byly
> primo prilozeny v adresari aplikace.

Vsak znova opakujem, ze v tych Win to nie je o nic lepsie.

Ona ta hranica medzi anarchiou, slobodou, demokraciou a diktaturou je
hrozne tenka, neurcita a rozmazana... :-) A napokon, nie je najlepsie
politicke zriadenie demokraticka diktatura vedena anarchistickym
slobodomurarom? :-P

wek