Re: OT: Proč OpenSource

Galloth lordgalloth@gmail.com
Čtvrtek Září 6 16:42:43 CEST 2007

2007/9/6, Jan Waclawek <wek@evona.sk>:
> Ha, aky to zmierlivy ton, trciaci do bojovych fanfar v tomto nadhernom
> flame!

> Ja som netvrdil ze je ZLE ked su k dispozicii zdrojaky; len to, ze to
> nie je nevyhnutne zle ked nie su k dispozicii (hm znie to ze keby sme na
> toto nasadili nejake logicke pravidla ze je to to iste, ale nie je)

V tomto mate pravdu, ne vzdy nepritomnost zdrojovych kodu vadi. Ve
vetsine pripadu, vse funguje tak jak ma a neni treba delat jakekoliv
zmeny. Co si pamatuji, tak pouze jednou jsem potkal program, u ktereho
jsem citelne pocitoval, ze si nemuzu ovlivnit kam mi bude co ukladat.
Byla to nejaka video strizna, ktera si rozpracovany projekt ukladala
snad na deset mist na disku, jak si je volila do dneska nevim, ale i
pote co se v ni projekt smazal si bohuzel nechavala ruzne zalohy buhvi
kde (mam podezreni, ze jsem nikdy nenasel vsechny zalohy). A pro
takoveto ojedinele pripady ma bod 1 svuj vyznam.

--
Jan Kastil
galloth@jabbim.cz