OT: Proč OpenSource

Jindrich Kubec kubecj@asw.cz
Čtvrtek Září 6 16:38:16 CEST 2007

At 16:11 6.9.2007, Jan Waclawek wrote:

>Mno, mozno to bolo 10 minut... Ten system "manualov" ze sa musim
>preklikat cez 1000 HTML stranok ma tiez nekonecne s**rie, ako aj tie
>"manualy", ktore su "nadherne" (automaticky) sformatovane, cislovane
>nadpisy, zvyraznene klucove slova, vsade plno medzier... ale informacna
>hodnota slaba... (toto tu nie je celkom tento pripad, uznavam, to je
>skor typicke v tom windowsovom svete).

Jsem se domnival, ze jste narazel na obecnou neexistenci manualu v svete
*nixu, tak jsem to uvedl jen jako pripad, ze manualu je vic, nez je clovek
ochoten precist. FHS je zname a dokumentovane jinde.

>ani slovo o tom, aka je doporucena struktura inicializacnych
>suborov

Svoboda, pane. Zadna bondage a discipline, zadny jedno misto, ktery kdyz
selze, tak mate vsechno fprdeli a kam si kazdej pise co chce a kam etc.

>nehovoriac uz o nejakom standardnom instalovacom a
>odinstalovacom postupe

A to na windows neco takovyho existuje? O windows installeru mi nemluvte,
ten nefunkcni moloch je za trest (installery uz nepisu, ale psal jsem jich
nekolik pro ruzne windows).
Proti tomu je ./configure;make;make test;make install funkcni krasa.

>Skratka, tvorcovi aplikacie je ponechana uplne volna ruka na
>klasicke *NIXoidne experimenty ad absurdum.

Svoboda.

K pripominkam k DLL v jinym prispevku:
Nemuzu najit primo ten prispevek od Microsoftu, kde nabadaji, aby DLL byly
primo prilozeny v adresari aplikace.

Jindroush (kubecj@avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.