RFID privesky- odolnost

Petr King petr.king@atlas.cz
Čtvrtek Září 6 16:19:40 CEST 2007

Presne tak, jedna se o bezdratove rfid cipy 125KHz....
A je to jak pise kolega vyse, na muj vkus se jich kazi nejak moc...
docela mne zarazilo, ze uz dodavatel zaslal s varkou cipu i reklamacni
protokol, to se mi jeste u zadne firmy nestalo..
Ted ale nevim, jestli sbirat vadne cipy a zasilat je na reklamace, s
tim, ze vyrobek jako takovy i nasi firmu to poskozuje na dobrem jmene a
nebo zjistit pricinu, coz se mi asi nepovede a odmitat tyto vadne
reklamovat.... jenomze u zaliteho bazmeku ktery neni moznost poradne
zkontrolovat nikdy neprokazu, zda to nekdo nestrcil treba do mikrovlnky,
aby se pobavil..

Tohle bych ale chapal u 5ti kusu, ale ze by se takhle bavili vsichni ?
to se mi nezda..
Pokud je to tak nespolehliva technologie, potom lze rici, ze klasicke
klice jsou skoro lepsi...
Dodavatel se k tomu zatim nevyjadril a pochybuji, ze by na svuj vlastni
tovar hazel spinu, spis se bude snazit svest to na mechanicke poskozeni
uzivatelem... a ted to mam vyresit :(

Petr S.