RFID privesky- odolnost

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Září 6 16:11:16 CEST 2007

No my je pouzivame v praci pro pristupy do kanclu. Ja osobne ten co
popisujete mel na klicich asi 4 roky, ale na druhou stranu vim, ze se
jich mraky menilo - nedokazu rict pocet, ale na muj vkus hodne. Ted mi
ho vymenili za nejakou tenkou placatou kartu, ktera podle me pujde do
kytek rychle - bud ji nekde zlamu nebo se urve to ocko.

Je treba pocitat s tim, ze obcas nekdo s tema klicema nekam hodi... ;-)

Radek Vicek