Jaky terminal pro binarni cisla ?

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 6 13:04:25 CEST 2007

Inak, ten Bray tam nema ziadne hrozne knowhow, teda presnejsie detekcia
pritomnych COMov a automaticke otacanie RTS vo Win nie je trivialne, ale
nic z toho Vam v linuxe nie je platne - chcem tym povedat tolko, ze
priemerne zdatny programator by to pomerne lahko mal zvladnut aj v
Linuxoch, takze to open source az tak strasne nemusi byt.

Ovela vacsiu hodnotu ako samotny program ako taky ma ten pristup Braya,
nepchat to do tych idiotskych menu a okienok, vdaka comu je ten program
na tento konkretny ucel vysoko pouzitelnejsi nez cokolvek ine.

On inak ma aj chyby, napr. odosielanie a prijimanie suborov som nikdy
nepochopil, nato zasa pouzivam TeraTerm a realterm...

wek