Bezindukční rezistory MPC71

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Čtvrtek Září 6 10:21:38 CEST 2007

Bezindukční rezistory MPC71Kontakt: šuplík, co: odporový drát.

0,22 ohmu totiž bude jen kousek doporového drátu, tedy zanedbatelné
indukčnosti. Jde o to, aby nebyl vinutý, pak má větši indukčnost a o to jde.
Nulovou indukčnost má pouze bod v prostoru. Mimochodem, víte že i ten
samotinký drát ikdyby plaval volně v mezihvězdném prostoru, má nějakou
kapacitu a přesto nemá druhý pól?

----- Original Message -----
From: Kručinský Ladislav

Zdravím kolegové.
Stavím si zesilovač podle ELEKTORU 3/2005 a narazil jsem na jeden zádrhel -
jsou tam v koncových emitorech použity bezindukční rezistory MPC71 - 0R22
(keramický hranolek 18 x 14 x 5 mm, nožky na jedné straně s rastrem 9mm ).
Našel jsem výrobce (futaba - japonsko), na dotaz po českém nebo evropském
zastoupení nereaguje, "Alldatasheet" mi nabídl jediný list s výrobcem z USA,
bez Emailu, u nás nikdo, v Německu nikdo.
Ještě zkouším Isballenhütte - ti mají rezistory v mechanicky podobném balení
leč minimální množství za 50 EUR.
Je možné že blbě hledám ale už mi tak trošku dochází trpělivost.
Jelikož používám originál DPS nemám moc prostoru pro improvizaci. Přesněji
řečeno žádný.
Nemá někdo z vás v šupleti čtyři kousky ? Nebo aspoň kontakt na