Bezindukční rezistory MPC71

Čtvrtek Září 6 10:12:03 CEST 2007

Zdravím kolegové.
Stavím si zesilovač podle ELEKTORU 3/2005 a narazil jsem na jeden zádrhel - jsou tam v koncových emitorech použity bezindukční rezistory MPC71 - 0R22 (keramický hranolek 18 x 14 x 5 mm, nožky na jedné straně s rastrem 9mm <<Obrázek ve formátu EMF>> ). Našel jsem výrobce (futaba - japonsko), na dotaz po českém nebo evropském zastoupení nereaguje, "Alldatasheet" mi nabídl jediný list s výrobcem z USA, bez Emailu, u nás nikdo, v Německu nikdo...
Ještě zkouším Isballenhütte - ti mají rezistory v mechanicky podobném balení leč minimální množství za 50 EUR.
Je možné že blbě hledám ale už mi tak trošku dochází trpělivost.
Jelikož používám originál DPS nemám moc prostoru pro improvizaci. Přesněji řečeno žádný.
Nemá někdo z vás v šupleti čtyři kousky ? Nebo aspoň kontakt na kusového dodavatele ?

Děkuji předkem

L. Kručinský