ze site+masky pole adres

Jan Waclawek wek@evona.sk
Čtvrtek Září 6 09:55:51 CEST 2007

"Prislusne RFC" je RFC950 (ja som to nasiel v odkazoch v RFC1122, co je
zoznam poziadaviek ktore musi splnit kazdy host); avsak je k nemu
vysvetlujuca RFC1219 - "On the assignment of subnet numbers", ktora hned
v druhej vete (po uvodnych vysvetlujucich kecoch) hovori:

" While RFC-950 allows the "ones" in the subnet mask
    to be non-contiguous, RFC-950 recommends that 1) they be contiguous,
    and 2) that they occupy the most significant bits of the "host" part
    of the internet address."

Myslím si, že je tá nejednoznačnosť tu dostatočne jednoznačne
definovaná... :-)

wek