ze site+masky pole adres

Marek Peca marek@tynska.cuni.cz
Středa Září 5 22:03:21 CEST 2007

> Jak jako "derava maska"? Zadna derava maska nepripada v uvahu, nuly na
> urovni bitu mohou byt vzdy jen zprava, ne uprostred, pokud myslis
> takhle derava.

Tak jsem to myslel, ale koukam, ze mi to IP opravdu nesezralo.

> Zadne 16GB pole neni potreba, tech moznych kombinaci masky je 8 + 9 +
> 9 + 9 = 35 a lze to velmi jednoduse spocitat. Staci si logicky
> uvedomit, co to znamena "maska" :-)

No to tu rikame vsichni, ze zadne pole neni potreba. Ale tazatel
chtel pole, tak kdyby mel dostat pole s adresami ze site 0.0.0.0 (a
tu snad pouziva vetsina z nas), melo by to 16GB. Pravda, mohl by to
zkomprimovat nejakym sikovnym algoritmem, dekomprese by mohla byt for
smyckou ;).

MP